fredag 14 maj 2010

Uppladdning inför morgondagens scramble.

Ja då var det dags för årets första tävling, kul! Som jag tidigare berättade är det jag och tre sköna grabbar som skall tävla i en 4-manna scramble på klubben. 3 utslag måste tas från varje spelare. Så de är och se till att få till det på tee så jag slipper stå där och skämmas.

Inte hunnit spela/träna som jag tänkt men jag hoppas jag får tid att värma upp på rangen och känna på puttningen. Min roll på green brukar vara att va den som först blir uppställd, insiktad av Pierre sen så brukar de inte behövas puttas mer ;-) (gillar den taktiken, rör bara inte mina fötter!!!)

gondolen 1935 Om jag inte hann slå så mycket får jag ladda upp rent mentalt. Vad sägs om en skön långlunch på Gondolen, systra min bjuder på lunch som tack för hjälpen med sitt bolags räkenskaper.

Sedan mingel på Undici´s nyöppnade uteservering med snyggaste brudarna i stan…….. Fast med en kanonstart kl 9  i morgon-bitti kommer jag att ta 21.38 cykeln hem till sängen. För jag kommer stå i korsningen pigg och ivrig att få spela i morgon när Pierre hämtar mig.

Stackis, Duschen och favorit-greken jag skall hjälpa till allt jag kan i morgon så det går bra för oss!

Återkommer med resultatuppföljning och en rapport från dagen.

Pussipuss Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar