torsdag 27 maj 2010

EuroGolf på Sveavägen, skönt, så har vi nära att handla golf när andan faller på….:-)

Ja i morgon öppnar de, butiken ligger precis bredvid Hard Rock, går inte att missa. Stor härlig butik med snygga damkläder på övervåningen …..någon har tänkt till, men mina raringar vad gör skorna på nedervåningen och varför så få………? Upp med dem i frontläge och satsa på extravaganta, vi behöver det! Såg att ni är på spåret…. fortsätt kör bara. Jogging modeller finns det så det räcker, det sköter Stadion så bra, plocka hem lite fler sköna, snygga precis som de två modeller ni hade där nere i hörnet…….;))

Gillar blandningen av olika golfmärken, men ni måste se till att visa upp det ni har ännu mer, se bara vad de märket som hade pelaren som plats, va det sålde eller fick uppmärksamhet.…………

På  nedre våningen fanns klubbor i alla sorter som också kan provslås vilket är ett måste innan man köper, fast vis av egen erfarenhet ingen garanti för att man sen lyckas få till det på bana…. :-)

Kände mig själv lite tråkig i min shopping men jag behövde fokusera mig lite så det blev två nya skärmar en vit  och en röd. Den svarta skärmen lova ,Callaway-killen att skicka till butiken…… vi får se. Men vill man ha en svart duger det inte med en marinblå, hur fel blir det inte…?!? Sedan blev den en klassisk vit piké med en snygg knappslå , dock med något vid passform men jag är nöjd, speciellt som jag fick en riktigt bra v-ringad tröja med på köpet. Båda av märket, Cutter & Buck, skön kvalitet, blev en perfekt extra tröja i bagen.

Tack Jocke för att du är en sådan fin människa som bjöd in mig och sedan såg till att förse mig och mina vänner Team Tiarorna mfl, med lite bubbel…… puss på dig darling och jag har några klädtips till frugan, så du kommer inte undan även om hon inte kunde närvara. För att hon tenta i skepparexamen, så hon kan ta över rodret………… någon gång emellan åt  när inte bena skall solas på akterdäck ….:-)

Eftersom jag ändå var i de franska kvarteren så kunde Ruffmuff H och jag förse oss med franska delikatesser  hos Michel och Noel, innan det var dags att ta cykeln hem och snusa för i morgon bitti vankas träningsgolf inför helgens tävling. Ebba och jag “dödskallelaget”  vi håller som bäst på att plocka i hopp vår tävlingsdress viktiga saker…...

Sov gott och happy golfing!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar