torsdag 6 maj 2010

Jag är så lycklig, jag har värsta fräcka golfbagen!

image I dag kom den med bud till kontoret, oh så glad jag blev. Grabbarna på kontoret de tyckte jag var superlöjlig och fjantig,men vad vet de om sådana här vikiga saker, de som inte ens begriper sig på tjusningen med inspelsklubbor… :-)

Till David på Project Brown stort tack för att du förstod att fixa det för mig, ser fram emot att få se fler fräcka golf assessorer från er i framtiden !

Känslan var precis som när jag köpt en ny handväska. Så lovar att det var viktigt att ta med den hem på cykeln, så genom stan och den klara t.o.m en volt med cykeln. Landa på ryggen , så lite dämpar den också, tack för det. (liten parantes)

Väl hemma så kunde jag börja provpacka, konstaterade faktiskt att två klubbor får stå kvar i storbagen jag spelar ju aldrig med dem och inte hjälper de mig heller på något sätt i mitt spel. Då jag väl gör det, stjälper de mest faktiskt! . Fortsatte packa  med nylevererade Ruffmuffbollar, pegg, greenlagare, min fina Brohof-markör som jag hittade, jag som trodde jag sumpat den….:-). Den är så bra att knäppa fast i skärmen (på tal om det måste hitta en ny skärm….. jätte svårt, hitta en snygg!) Rosa golfhandduk, blev kanon snyggt mot den grå/svarta döskallebagen.

puffBunkerJapp, jag är en lycklig Ruffmuff som kommer sova gott och drömma om alla birdies som jag kommer göra i år… :-) En HIO också, känner det på mig. Plus alla, eller de få bunkar som kommer att besökas, som jag bara smeker upp bollen ur och sen döskallemärker ;-)

 If it make´s you happy…………..

Varsågoda våren & sommarens temalåt , favorit i repris!

Puss puss Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar