torsdag 9 september 2010

Aj aj va det varit dåligt med inlägg…..

Ja visst vi kom hem ordentligt från Ljusdal. Kan tyvärr konstatera att vi var dåliga på att fotografera i år men här har jag några sköna bilder från dag 1 då inte “partytältet” riktigt var klart…. Här kommer en bildsekvens.  Allt pågår för fullt  när Mike, försöker underhålla publiken med lite skönsång.

DSC00471  DSC00473 DSC00481

Kolla in stegen på sista bilden, japp publiken var precis nedanför, ätandes sin middag……… :-)

När väl Håkan var klar med sitt pyssel, så börja dansen. Så himla kul har några censurerade bilder, riktigt anständiga så länge Håkan höll sig i undan…. ;-)

DSC00485 DSC00486

De var Ljusdal 2010 det.

40993_417684118861_625613861_4927848_1144048_s[1] Vad här hänt sedan dess, tyvärr så har jag fullt upp just nu, med en valp som kör runt med mig. Men nog hinner jag med lite golf iaf. Stoppar ner henne i en mjölk-back på golfbilen, så kör vi. Uppenbarligen så fick hon mig i mental balans för jag sänkte mig för första gången i år. Lilla Modesty Blaise kommer att bli min mentala coach på golfbanan.

ecco När jag spelade så bra golf, som bla innehöll en birdie från back-tee på hål 4 var jag ju tvungen att köpa mig ett par nya golfskor. Ecco Classic Hydromax, det trodde jag aldrig, men dessa var så klassiskt snygga så jag kunde inte motstå.

Förra helgen spelade jag dessutom KM för första gången, back-tee, 54 hål, slag-tävling. Kände mig riktigt cool när jag var klar på söndagen. Med mina mått mätt var jag supernöjd med min insats. 119, 118 och 109 sista dagen, wow!

Select Nu i helgen så är det dags för en foursome uppe på klubben och den sponsras av Select Travel. Har turen att få spela med härliga goa Mille från Ullna GK, som ställer upp som min oäkta partner. Det ser jag framemot, vet att hur det än går får jag en trevlig runda. Återkommer med en rapport!

Innan det är dags för kvällens kiss o bajs runda så vill jag passa på att bjuda in alla sköna tjejer som ev. läser denna blogg till en tjej-tävling på Ullna nu på tisdag. Riktigt nice upplägg. Tävling där jag får rapporter om fina priser, middag, show “Ladys Night- preview” och sen efter-mingel i klubbpuben (då utlovas det killar, vad vet jag!?!?!). Anmäl er så fort ni kan till jorgen.aker@ullnagolf.se

namnlös

Sov så gott och än är det inte slut på golfsäsongen!!!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar