fredag 16 april 2010

Nu ska jag ge mig på lite teknik…….

Jag är ju lite teknikfreakig i alla fall när det gäller mobiltelefoner. Så nu har jag hittat till mobil Golf-gps. Eftersom jag vill ha en leverantör som har min hemmabana så har jag kollat på Xact Golf. Där kan du gratis ladda ner banguide och avståndsmätare.

Kolla här har ni, Svartinges banguide. För alla som går in på Svartinges nya hemsida och upptäcker att den saknas, lägg Ruffmuffbloggen på minne för där hittar ni banguiden…. ;-)

Men så svårt de va då!!!! Måste jag ha ett extension file program, gud va stökigt.  Jag mailar supporten och sen så skall jag be dem att göra om sin hemsida lite, den är inte användarvänlig för den som inte begriper. Eller så får jag fråga någon 12-åring. Nu skiter jag i det här och väntar på supportsvar, eller finns det någon vänlig själ som kan guida mig hela vägen med detta hör er, snälla!  Återkommer med en recension när jag får det att fungera om jag nu får det överhuvudtaget.

Jag går över till Voddler i stället och ser hur långt jag kommer med den nedladdningen och ev. inställningar.

Trevlig helg

Marie

1 kommentar:

  1. Måste bara berätta, vilken support... :-) Björn maila precis och meddela att deras program inte har stödet för Android än, men det är på gång. Så då får jag väl lugna mig lite då!

    SvaraRadera