fredag 2 april 2010

Inget aprilskämt!

danderydFör oss 08-or som vill börja träna golf utomhus. Danderyd Golf center har öppnat rangen från 1 april. Perfekt då kanske även jag kommer mig iväg och tränar golf.

Har inför denna säsong fått med mig ETT fokus och eftersom jag inte vill betrakta mig själv som särskilt simultan så gillar jag det. Fokusera och var noggrann med mitt grepp även när jag börjar bli trött i skallen, och bollarna börja dra vänster……….. så får det bli. Känslan när jag får till det är så skön så den skall jag ha med mig hela denna sommar.

Sen kan jag bara meddela att årets Ruffmuffboll ligger och väntar i repan på Svartinge, beställde några  “giveaways” även i år, till de som inte hann få några förra året……… ;-)  Fast motvilligt måste jag nog erkänna att ni kan hitta några i ruffen! För alla mina bollar är slut, vissa Ruffmuffar gillar ju och bada också, så det går att hålla utkik i vattendragen.

Även detta år är det Callaway Pearl som kvalificerar sig som en Ruffmuffboll. – Snygg, känslig och väldigt följsam när den vill….!

Kan dock notera att Callaway gjort två nya bollar. Calloway Solaire, Var av en rosa, vi tackar och bockar, men den skall nog utvärderas ordentligt först, så lättflörtad är inte en Ruffmuff.

bollar

- Bägge varianterna har en skimrande finish som adderar lite elegans till spelet. Låter dock lovande, så vi får se om det blir bollbyte i framtiden för oss Ruffmuffar.

 Påsk kram på er alla

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar