fredag 30 juli 2010

Dag 3, på med regnställ.

Japp idag ser det inte så kul ut vädermässigt men skit i det.

Gårdagen lugnare än vanligt, efter Winnerbäck. Ganska skönt för mig som va lite mör efter första dagen / kvällen /natten. Med lite trötta kroppar och skallar ger vi oss ut med regnstället på från början, vi klarar oss bra, lite småregn så vädret kan vi inte skylla på. Dagen slutar med 82, 84, 78 för Ruffmuffarna, vad skall vi säga, jodå, vi va ganska jämna i år iaf…. :-) Jag avslutade med ett fint par på 18 i denna gång vilket fick kompensera in fullpump första dagen.

Jag som är lite av en Ljusdals fan stannar kvar och kalasar lite med mina vänner, resten beger sig nu hem mot Stockholm för att vakna upp pigga och fräscha i morgon och ta hand om de där hemma. Nja har jag en vansinnig tur kanske jag får spela i morgon annars så är jag glad ändå och får mysa lite med Ljusdal i kväll och så får vi se  när tåget går hem i morgon.

Unnade mig lite massage för att ställa om till kvällen. En dusch och sen så är jag redo igen. Kl 8 vankas middag med Marlene och hennes entourage, blir kul det är helt klart Ljusdals ohotade partyprinsessa, …. :-)

Som vanligt kommer jag att göra ett litet kollage av dessa dagar med våra samlade bilder men de kommer till veckan.

Händer det något mer skoj hörs vi kanske i morgon.

Helenes boll från idag, på 18e. Tjejerna hade räknat i hopp hans score tyckte det blev bra med 84 slag, stackarn kommer tillbaka och säger lite försynt, tyckte inte jag spela riktigt så dålig… vi räknar om, jodå 74 slag var mer ett rättvisande resultat. Generösa tjejer…… :-))) (kanske lite trötta)

IMAG0306

Ha så skoj alla i kväll och tjejerna mina kör försiktigt hem!

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar