torsdag 11 juni 2009

Kolla in vår Ruffmuff pro´s hemsida, så cool!

När det händer något stort inom golf-Sverige vill ju vi Ruffmuffar naturligtvis se till att vi hänger med. Vårt härliga Pro Ingela Tisén har nu launcha´t sin hemsida ni måste in och titta, så snygg!

ingel 2 

På sidan kan ni hitta resetips, tjejen älskar att resa, har själv varit med några gånger och ännu fler gånger blivit så sugen när hon presenterat sina resor. För den ambitiösa golfaren lämnar Ingela också några träningstips för att Du ska bli en bättre golfare. 

Sen måste jag ju slå ett slag för Ingelas Pro-shop, oh va skoj, bra där, det gillar vi. Gå in och köp skorna som jag berättade om i tidigare inlägg, gör Dina egna golfskor hos Ingela.

 Ja, jag vill designa mina egna golfskor!

Ett resetips som jag vill instämma och rekommendera alla att åka till är Korsica, Bonifacio. Där hittar Ni en väl undangömd kanonbana, Golf de Sperone. Kolla in hål 15 en riktig goding. Nere i hamnen i Bonifacio finns det fler godingar…… :-)

bonifacio

Kram Ingela och grattis till en superfin hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar