onsdag 3 juni 2009

En väder rapport inför helgen.

Ser inge bra ut, min golfkjol får vänta med sin entré, får packa regnstället och solskenshumöret istället, så det löser sig.

En som storspelar när förutsättningarna är dåliga är Helene, så det här passar nog henne. Sist vi var på Kallfors blev hon en ohotad segrare båda dagarna. Känns som Helene blir favorittippad inför helgens drabbning.

Räkna med blåst och ca 10-15 grader mulet och regnstänk, har jag fel så gör det ingenting. Golfväder Sundbyholms GK

 images

2 kommentarer:

  1. Oj oj, känner pressen att vara en riktig lågoddsare.... :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Tjejer!

    Vill bara önska er alla en supergolfig helg! Jag skall prata med vädergudarna och säga till dem på skarpen!!
    Eftersom jag inte kan delta i år och inte vill bli utsparkad till nästa år, så skulle jag vilja lämna ett litet bidrag till presentbordet. Helene, jag ringer dig helt enkelt...Svinga lugnt! Kram Claudia

    SvaraRadera