onsdag 1 april 2009

Thaigolf

Karin o jag (Helene) som varit på "träningsläger" i Thailand, här är på Emerald med våra fina caddisar.
Hemma igen efter 3veckors härlig semester med blandning av golf, sol, bad, lite kalas en skön semstermix!
Spelade inte så vansinnigt mycket och allt gick inte så vansinnigt bra heller... Men första rundan överraskade jag mig själv med 6par, såå glad. Spelade på min favvisbana Emerald Golf Club, smal och "söt" bana som vi har skrivit om tidigare.

7:ans bunker
Spelade en otroligt vacker och svår bana som heter Siam Country Club. Supersnabba greener, enorm finish och massor med bunkrar... Inte den bästa rundan men den varmaste, kom hem med hela rumpan full med värmeutslag, hm.

Siam
Om vädret fortsätter såhär är det nog dags att ta med Marie ut, hon kunde inte följa med till Thai så hon är nog lite dammig. Dags att damma av na!
See you

1 kommentar:

  1. Va glad jag blir, härligt nu har vi Helene på, Karin kommer vilken dag som helst. Ja damma av mig, Du kan börja på fredag men då kanske vi lämnar golfklubborna hemma :-)

    SvaraRadera