måndag 20 april 2009

Semestertipset

 image

Vilket golfpaket, mellan den 29 juni och 10 augusti kan man bo på Hotel Rival och spela golf på Svartinge, den kombinationen skulle inte jag missa. Njuta av vackra sommar-Stockholm och en behaglig golfrunda ute på Svartinge som garanterat är fri från stress och trängsel.

Överhuvudtaget så måste jag säga att dessa golfpaket som dyker upp på sommaren är en mycket trevlig företeelse i golfvärlden. Men denna kombination med närheten till  storstaden shopping, restaurang, underhållning och puls bådar definitivt för några härliga semesterdagar.

Hotel Rival, som ägs av ABBA-Benny med egen biosalong, så kolla deras hemsida på underhållning, kanske er vistelse passar i tid med någon av alla shower/konserter som hålls på Rival. Då hotellet även ligger i hjärtat av coola Söder så är det också mycket underhållande att bara sitta på ett café/bar och insupa känslan av kvarteret i storstan.

Nu är inte söder riktigt mina kvarter, men jag brukar göra mina små utflykter dit och ser det som en billig resa till New York, skall faktiskt på stort party där på lördag. Lite spänd vad skall jag ha på mig?! Tänk er New York t o r bara för en kväll. Hur ekonomisk och miljövänlig blir man inte :-)

Åter till själva tipset, vad kostar kalaset fr. 1395 kr/pers för logi, frukost och green-fee. Läs mer här Golfpaket. Det är bara och boka, tycker jag!

Lycka till med semesterplanerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar