torsdag 12 mars 2009

Kallfors 2007

Detta år bar det i väg till Kallfors, fin anläggning lagom nära stan. Linda startar upp med att köpa en ny driver för den har inte hennes man packat till henne :-) Fy fan, säger vi bara!

Vädret kärvar lite men tuffa som vi (jag)är kommer i kortbyxor, fick dock lov köpa ett par långbyxor i shopen. Riktigt snygga faktiskt. Vi skiter i vädret och ger vi oss ut för de första 18-hålen.
Helene som spelat "fingolf" hela vintern i Thailand överraskar i "fulvädret" med kanon-rundor båda dagarna. Ja Helene vann individuellt vill jag minnas med den scoren.
Den som vann "Dagens händelse" på banan minns jag inte, påminn gärna. Annars låg nog jag bra till som höll på att sätta eld på mig själv, fast det var utanför banan.
Tyvärr ingen fullständig gruppbild denna gång heller. Dock som vanligt alla 9 är på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar