torsdag 7 maj 2009

Glamourmuff!

Klubbhuset

Vilken dag!
Solen skiner och jag blir hämtad kl 09.00 av stilig gentleman i snygg Maserati, dom förde mig till Bro Hof golfclub.
Han fixade och trixade så att jag skulle känna mig bekväm i den sagolika slottsmiljön.
Lite kaffe, titt på scorekortet och vad skulle vi spela om? Bestämde oss för att: förloraren bjuder på middag, laddad till tänderna.
Han slår ut, aj aj aj, (inte viktigt)men vilken miss.... Förmätet, ja, men oj vad min callaway pearl (ruffmuff logo) flög....
Bunkrarna innehåller kritvit sand så man knappt ser bollen (ja, jag hamnade där ett par gånger, inget jag rekommenderar....) Ruffarna är tjocka som jag vet inte vad, det är bara att sejfa med mycket loft.
Hur det gick? Gudomlig rättvisa, vi delade och han bjuder på middag ;-)
Flygvy, kolla sanden!
Röd tee, ettan

På lördag är det hemmabanedax på Svartinge. "Skrammel" med L'Oréal som sponsor. Återkommer med info och bilder. Ja även på oss ruffmuffar. (Om nu någon tycker att vi är snåla med det :-)

På återseende.

2 kommentarer:

  1. Spelade supergolf också, hör vi. Står applåd och hejja rop från truppen. Fint av Dig att inte spöa han...............

    SvaraRadera
  2. Låter som en fantastisk dag på Bro Hof, lycka till på lördag. Ni kommer att ha publikstöd!

    SvaraRadera