måndag 18 maj 2009

Glada ändå

Team ruffmuffarna

Eftersom vi hade laddat så hårt så det nästan gjorde ont i tänderna, blev vi lite besvikna att vi hamnade utanför prispallen. Samspelta som få rullade våra birdies i, hål efter hål. Karin puttade som en gudinna och vi får hoppas att det håller i sig hela säsongen.

Vår hedersmuff Johan gjorde ett storslaget jobb som capten. Coll kille på 2meter, stryka och smidighet i en perfekt kombo. Vilka slag!! Vi tjöt som tjejerna i den där carlsberg reklamen, när värdinnan visar sin skogarderob. Är ni med!!!
Solen sken på oss hela dagen, lite vind och fantastiskt skoj på banan.

Fingolfarn Johan

Nu laddar vi för golf på torsdag, ingen tävling denna gång. Och kanske ska jag i alla fall dämpa förväntingarna lite på mig själv, men ack så svårt det är...


See you

1 kommentar:

  1. Jag är så glad att mina kompisar inte lägger ut den bild på min fulsving. Titta på Johan och så tänker ni precis tvärtom.

    SvaraRadera