torsdag 24 februari 2011

Här har jag en litet problem......

hur skall jag förhålla mig till de annonser som Google väljer att placera på min blogg? Trodde väl aldrig att den skulle locka annonser om dating med asiatiska kvinnor eller daiting överhuvudtaget....... var och en blir salig på sitt men visst e det lite humor att asiatiska skönheter och golf blir matchmake i cybervälden. Nu när jag upptäckt att dessa annonser dyker upp lite då och då tror jag att jag skall försöka blocka dessa annonser om jag nu kommer på hur man gör. För på min blogg vill jag inte ha den typen av business. Daiting sidor hittar folk till ändå och Ruffmuffarna behöver inte var en del av den businessen även om jag i så fall tjänar pengar på det. Den enda som skall "på date" här, är jag om jag känner för det!

Hur som helst åter till golfen, håller på att gå igenom grattis apps till mobilen, som finns för oss golfare, återkommer med ett inlägg när jag känner att jag har kött på benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar